Stomquote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef Misan het volgende:
[..]
werkgever vraagt dergelijke bezoekjes aan bij een arbodienst
idd, maar je weet wel meteen wie je erbij naait.quote:
Lolquote:Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef Misan het volgende:
[..]
idd, maar je weet wel meteen wie je erbij naait.
ik had ooit mijn enkel gebroken, werd ik opgebeld of ik even langs wilde komen bij het kantoor van de arbodienst. kom ik daar aan zegt ie dat het ook gewoon telefonisch kon
Iemand die mij definitief uitsluitsel hierover kan geven? Onze huis-360-fanboy AQuila misschien?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:56 schreef Bart het volgende:
Oke, er is hier vast wel iemand die mij antwoord kan geven. Ik heb mijn 360 op een hd-tv aangesloten. Als ik dan een oldschool Xbox-spel download, zoals San Andreas om maar wat te noemen, is dat dan wel in breedbeeld te spelen zonder dat het uitgerekt wordt, of heb ik twee mooie zwarte balken links en rechts?
Present!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Iemand die mij definitief uitsluitsel hierover kan geven? Onze huis-360-fanboy AQuila misschien?
bij sommige mensen wordt het blijkbaar nodig geachtquote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik zou het best irritant vinden als zo iemand echt komt controleren of je ziek bent! Ook al ben ik nooit ziek![]()
Gewoon eerst 2 ziektedagen van de vrije dagen afhalenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Misan het volgende:
[..]
bij sommige mensen wordt het blijkbaar nodig geacht
Hoezo zonde? Er zitten toch best wel leuke games bij?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Present!
Maar ik kan je helaas niet helpenIk kan je alleen wel zeggen dat je beter niet die xbox originals kunt downloaden om het is zonde van het geld!
En dan komt er over 9 maanden een bruin SB`tje uit SBtjequote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder legt honkbalknuppel vast in auto
ik heb ook altijd een honkbalknuppel beschikbaar op mijn werkquote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder kijkt naar TT
* SocialDisorder legt honkbalknuppel vast in auto
Ze zijn erg duur om te downloaden, als je op internet zoekt vind je ze vaak goedkoper op DVD!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo zonde? Er zitten toch best wel leuke games bij?
moet jij eens oplettenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan komt er over 9 maanden een bruin SB`tje uit SBtje
Dan doet die knuppel van je nog niets
Ja? Jij bent een kindermoordenaar?quote:
zo'n kindje kun je maar beter uit zijn lijden verlossen als 'ie geen liefde hoeft te verwachten van zijn niet-biologische vaderquote:Op maandag 2 februari 2009 16:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja? Jij bent een kindermoordenaar?![]()
Lijkt me minder aardig om als kennis te hebben
Ik heb eind vorig jaar een verzuimgesprek gehad op mijn werk. Ik ben migrainepatient en ze vonden het opvallend dat ik eens per 5 weken een dagje ziek was. Toen heb ik zelf aangegeven dat ik op die momenten door mijn migraine gewoon echt geen kant op kan en zelf aangeboden dat ze altijd een arbo-inspecteur mogen sturen. Op die manier kunnen ze zelf vaststellen dat ik dan echt als een vaatdoek op bed lig.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:42 schreef Misan het volgende:
[..]
bij sommige mensen wordt het blijkbaar nodig geacht
Je was druk bezig met de buurmanquote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
vandaar dat ik uit bed gebeld werd zojuist.
die hebben we klaarliggen ivm ontevreden klanten.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb ook altijd een honkbalknuppel beschikbaar op mijn werk
wij doen niet aan garantie tot aan de deurquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die hebben we klaarliggen ivm ontevreden klanten.
Mwah! Ooit waren ze leuk maar je hebt nu zo veel goeie 360 spellen dat je die xbox spellen wel links kunt laten liggen vind ik!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo zonde? Er zitten toch best wel leuke games bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |